Szósty zmysł w zarządzaniu
- 39,90 zł 29,90 zł
- szt.
- Producent: MT Biznes
- Waga: 0.3 kg
-
Dostępność:
Mało
Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających?
Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających "szósty zmysł biznesowy" - ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-61040-36-1
EAN: 9788361040361
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 272
Format: 14 x 22 cm
Cena detaliczna sugerowana: 39,90 zł
Kategoria: marketing i zarządzanie
Autorzy: Larry Bossidy, Ram Charan