Nasz wpływowy i uległy umysł

  • 39,80 zł 35,85 zł
  • szt.
  • Dodaj recenzję:
    • Producent: Amber
    • Waga: 0.45 kg
    • Dostępność: Jest
      Czas realizacji: 2 - 3 dni robocze

    Przełomowa książka o wywieraniu wpływu na innych i na nas. Jeśli chcesz kogoś przekonać, broń Boże nie powołuj się na fakty! Weź przykład z Donalda Trumpa, który prawie przekonał Tali Sharot, wybitną neurobiolog, że szczepienia wywołują autyzm!...

    „W naukach behawioralnych o ludzkich zachowaniach niewiele dziedzin ma większe osiągnięcia niż neuronauka. I niewiele dziedzin może na tym tyle zyskać, co badania nad wywieraniem wpływu na ludzi. Tali Sharot opowiada o tym w sposób mądry i fascynujący” – Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi.

    Książka Tali Sharot odbiła się szerokim echem w światowych mediach od „New York Timesa”, „Time Magazine”, CNN, BBC, po naukowe „Science” i „Nature”. Chwalili ją profesorowie najznamienitszych uniwersytetów, pisarze i menedżerowie największych korporacji. Została nazwana „natychmiastowym klasykiem”, „najlepszą i najbardziej przystępną książką popularnonaukową 2017”, a były szef biura ds. informacji Białego Domu, profesor Harvardu, napisał: „Ta głęboka, pełna praktycznych wskazówek książka zmieni twoje życie”.

    Tali Sharot jest profesorem nadzwyczajnym neurobiologii poznawczej na wydziale psychologii eksperymentalnej University College w Londynie. Kieruje tam założonym przez siebie laboratorium badawczym Affective Brain Lab. Wykładała na Harvardzie i University of California. Jej prace są publikowane w wiodących czasopismach naukowych: „Nature”, „Science”, „Nature Neuroscience”, „Psychological Science”, a artykuły – w najpoważniejszej prasie: „New York Times”, „Washington Post”, „Time”, „Observer”, „Newsweek”, a ona sama jest gościem programów telewizyjnych, m.in. CNN i BBC.

    W 2012 roku była prelegentem na konferencji TED (coroczne konferencje naukowe, których celem jest popularyzacja „idei wartych propagowania”; wśród mówców są nobliści, wybitni naukowcy, politycy i biznesmeni). Wystąpienie Tali Sharot miało na YouTube prawie dwa miliony wyświetleń.

    Cena detaliczna: 39,80 zł
    Autor: Tali Sharot
    Rok wydania: 2020
    Oprawa: miękka
    Liczba stron: 256
    Format: 15.0 x 23.5 cm
    Numer ISBN: 978-83-241-6817-0
    Kod paskowy (EAN): 9788324168170
    Waga: 344 g