Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
- 54,90 zł 52,95 zł
- szt.
- Producent: MT Biznes
- Waga: 0.6 kg
-
Dostępność:
Jest
Czas realizacji: 1 - 2 dni robocze
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki:
• nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
• zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
• dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
• zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
• poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
• dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
• zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
• dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
• poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na:
• autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
• zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
• umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
Cena detaliczna: 54,90 zł
Autor: Angelika Chimkowska
Rok wydania: 2022
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 272
Format: 14.1 x 21.8 cm
Numer ISBN: 978-83-8231-154-9
Kod paskowy (EAN): 9788382311549